Camerarugzak Fotorugzak Voor Fotografen Camera Rugzak Met 16 inch Laptopvak Alpha Backpack 25L Geel

Model: KF13.128

• 96.99
Algemene beoordeling 5   46
5
Een van de beste camerarugzakken die ik heb gebruikt
Ik was op zoek naar een upgrade van mijn oudere tas omdat ik wat meer ruimte nodig had, en ik besloot deze uit te proberen, omdat er ruimte is voor mijn laptop en er nogal wat lenzen, camera's en een paar andere dingen in passen.

Toen ik het voor het eerst kreeg, was ik onder de indruk van de kwaliteit van de tas. Het is de prijs waard en heeft voldoende ruimte, afhankelijk van uw configuratie en behoefte. Ik kan mijn camera met grip plaatsen, wat soms een uitdaging kan zijn om een tas te vinden die werkt, twee lenzen, een flitser, en die nog steeds voldoende ruimte heeft aan de bovenkant en andere sleuven van de rugzak.

Tijdens mijn eerste uitje met deze tas nam ik hem mee naar een pretpark, waar ik mijn camera, een extra lens, een hoodie in deed en nog genoeg ruimte had in het bovenste compartiment voor sleutels, opladers, extra's en een waterfles . Het is ook dun genoeg om in een kluisje te passen voor een van de attracties. Hoewel het een beetje krap was, was het te doen.

De belangrijkste punten die ik leuk vind aan deze tas zijn de verdelers. Ze zijn dunner dan andere cameratassen die ik heb gebruikt en stijver, waardoor je meer spullen in de rugzak kunt proppen. Het formaat lijkt niet omvangrijk of opgeblazen, waardoor hij de hele dag comfortabel kan worden gedragen. Er is ook een expansierits die de tas een beetje meer ruimte geeft, iets wat ik nog niet heb gezien in een cameratas. Over het algemeen is het een grote waarde gezien de prijs.

Een ding dat ik zou kunnen missen, is het grote logo op de rugzak. Ik heb liever iets onopvallends en geen aandacht op mezelf.
Een van de beste camerarugzakken die ik heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik heb gebruikt Een van de beste camerarugzakken die ik heb gebruikt
12-04-2024