Jachtcamera Scouting Trail Camera Wildview 1080P 20MP HD PIR Motion Nachtzichtcamera

Model: KF35.002

• 73.99
Algemene beoordeling 4.8   23
5
Redelijk goede camera voor de kosten
Het model dat ik heb gekregen om te testen is een HC - 810, een digitale wildcamera met een 20 megapixel CMOS-sensor. Wanneer je de doos opent, zie je bovenaan een klein kaartje met de mededeling dat je een gratis garantie van 18 maanden hebt als je ze een e-mail stuurt met je bestel-ID. In de doos is de trailcam zelf stevig verpakt in een plastic mand met een schuimrubberen hoes eromheen om hem te beschermen tegen beschadiging tijdens het transport. Er zit ook een behoorlijk dikke gebruiksaanwijzing bij, omdat hij in meerdere talen is gedrukt. De werkelijke instructies in het Engelse gedeelte zijn ongeveer 10 pagina's, het is niet moeilijk om in te stellen. In de doos bevindt zich ook een verstelbare riem voor montage aan een boom en een USB-kabel. De trail-cam heeft twee horlogedrukkers aan de voorkant die hem stevig gesloten houden en waardoor de hele voorkant van de camera als één grote deur kan worden geopend. Binnen de open deur, aan de linkerkant, je hebt een klein beeldscherm en de knoppen om de camera in te stellen, het onderste deel van de zijkant heeft de poort voor de geheugenkaart, met een aan/test/uit-schakelaar. Aan de rechterkant bevindt zich een verwijderbaar paneel dat het batterijgedeelte verbergt. Je kunt 4 AA-batterijen gebruiken, of 8. De instructies lijken te zeggen dat je 8 batterijen nodig hebt om voldoende stroom te hebben om de infraroodflits 's nachts te laten werken. De camera zelf is vrij licht van gewicht, maar als je eenmaal de 8 dubbele A-batterijen hebt toegevoegd, krijgt hij een beetje gewicht. Wat je foto-opslag betreft, vind ik het leuk dat er een TF of micro SD-kaart voor nodig is, zoals ik het noem. Veel trailcams lijken de grotere SD-kaart nodig te hebben, maar ik heb gemerkt dat de micro SD-kaarten minder duur zijn. De maximale grootte die het zegt te accepteren is 32 GB, en u ' Ik wil er waarschijnlijk zeker van zijn dat het een kaart is die snel genoeg is om de gegevensoverdracht van een HD-camera aan te kunnen. Ik gebruikte een 32 Gig Class 10. Ik zette de camera in de testmodus en ging door het menu en stelde mijn voorkeursinstellingen in. Toen ik de camera voor het eerst in de aan-stand zette, werd het interne scherm onmiddellijk donker en het leek erop dat er niets aan de hand was. Na er even mee te hebben gerommeld en de weergave gecontroleerd, heb ik toch een aantal hoogwaardige foto's van mijn neusharen en het plafond gemaakt. [ja, ik rol met mijn ogen naar mezelf] Ik probeer het opnieuw, deze keer wat meer aandacht. Wanneer je hem voor het eerst inschakelt, is er een rood lampje aan de voorkant van de camera dat slechts een paar seconden knippert. Als het iets langer dan 5 seconden had geknipperd, had ik het misschien de eerste keer opgemerkt. Ik besloot toen dat ik de instructies moest lezen. Oh ja, daar is het - onder de menu-uitleg staat dat wanneer je het voor het eerst aanzet, het vijf seconden rood knippert. Ik heb de camera een middag en avond in een hoek van mijn woonkamer gezet, en met mensen en huisdieren die naar buiten gaan, ook meer dan 200 schoten. Alle foto's in mijn schemerige woonkamer kwamen uit in zwart-wit. Misschien moet ik de gevoeligheid wat verlagen, ik zal er wat mee moeten experimenteren. Wel merkte ik dat volgens de batterijmeter op het scherm op dat moment bijna een ¼ van de batterij verbruikt werd. Ik heb 8 nieuwe alkaline AA-batterijen geïnstalleerd. In een vergelijkbare camera die ik eerder in mijn tuin heb geïnstalleerd, zit ik bijna 2 maanden op een set batterijen.
03-01-2020