Camerarugzak Waterbestendig, 15.6 inch laptop compartimenten, hoge capaciteit, voor SLR / DSLR-camera

Model: KF13.103

• 79.99
Algemene beoordeling 4.9   9
5
Alle benodigde fotoapparatuur is altijd bij me
In het leven van elke fotograaf of gewoon een amateurfotograaf, komt er vroeg of laat een moment waarop je moet nadenken over een rugzak voor het opbergen en vervoeren van fotoapparatuur. Eerder slaagde ik er op de een of andere manier in om met de kleine Lowepro-rugzak om te gaan. Maar niet zo lang geleden kreeg ik een tweede full frame (Canon 5D mark 4) en een derde camera, en had ik een nieuwe rugzak nodig. Nadat ik het pakket had geopend, kon ik mijn ogen niet geloven - nee, natuurlijk hoopte ik dat de kwaliteit uitstekend zou zijn, maar ik kon me niet voorstellen dat ik een rugzak van dezelfde kwaliteit zou vasthouden als mijn stevige. Alle steken zijn recht, de draden steken nergens uit. De kwaliteit is hoog. Ik heb 2 camera's en verschillende lenzen in mijn rugzak in mijn long, evenals flitsers en allerlei kleine dingen. Ja, een volledig gevulde rugzak is zwaar. Maar niemand beloofde dat fotograaf zijn gemakkelijk was. Maar als ik nu naar een fotoshoot ga, hoef ik geen stapel tassen mee te nemen. Alle benodigde fotoapparatuur is altijd bij mij, onder mijn toezicht. En ondanks het schijnbaar zware gewicht en de afmetingen, zit de rugzak best comfortabel op de rug. Ik ben natuurlijk nog niet met hem naar de bergen gegaan, maar we hebben al een paar "outdoor" fotosessies gehad. De naden kwamen niet uit elkaar, de bandjes kwamen niet los. Ik ben nog niet met hem naar de bergen gegaan, maar we hebben al een paar "buiten" fotosessies gehad. De naden kwamen niet uit elkaar, de bandjes kwamen niet los. Ik ben nog niet met hem naar de bergen gegaan, maar we hebben al een paar "buiten" fotosessies gehad. De naden kwamen niet uit elkaar, de bandjes kwamen niet los.
11-10-2020