Volledige kleur RGB incident zaklamp LED camera lamp, CRI≥972500-8500K LED aluminium paneel video licht

Model: GW51.0062

• 85.99
Algemene beoordeling 4.9   40
5
Geweldig cameralicht voor het maken van video's
Ik heb dit al een tijdje en heb er nooit een recensie over achtergelaten. Dit is een superveelzijdige cameralamp die in principe werkt met de meeste camera's die bijlagen hebben voor een externe flitser of andere dingen. Je kunt het natuurlijk alleen gebruiken (of met een van die houders die ook je telefoon vasthoudt), maar het is ontworpen voor een camera. Ik heb het met mijn Panasonic Micro 4/3-camera gebruikt om een ​​paar 4K-video's te maken tijdens de vakantie. De verlichting is perfect omdat je hiermee de kleurtemperatuur van de lichten zelf kunt veranderen. Het heeft een klein scherm waarmee je alle instellingen kunt regelen en je een batterijduur hebt, afhankelijk van hoe helder en welke kleurtemperatuur het licht is. Hierdoor kreeg ik de perfecte instelling voor alles wat ik in mijn video's wilde vastleggen. Ik was van plan het opnieuw te gebruiken voor wat racevideo's op het circuit, maar vanwege deze uitbraak zal ik ' Ik zal hem waarschijnlijk de rest van het jaar niet kunnen gebruiken. De hoeveelheid licht die dit kleine kastje werpt is zo hoog dat je 's nachts zelfs in donkere kamers kunt fotograferen en het zal perfect uitkomen. Ik ben echt onder de indruk van de algehele prestaties van deze lamp. Als je op zoek bent naar een kleine lamp die werkt met je huidige camera en je helpt om professioneel ogende video's te maken met de juiste lichtscenario's; dit is zeker een kijkje waard. Ik ben er zo van onder de indruk dat ik eigenlijk boos ben dat ik er niet eerder een had. Als deze recensie je al heeft geholpen; markeer het als nuttig! Bedankt! Als je op zoek bent naar een kleine lamp die werkt met je huidige camera en je helpt om professioneel ogende video's te maken met de juiste lichtscenario's; dit is zeker een kijkje waard. Ik ben er zo van onder de indruk dat ik eigenlijk boos ben dat ik er niet eerder een had. Als deze recensie je al heeft geholpen; markeer het als nuttig! Bedankt! Als je op zoek bent naar een kleine lamp die werkt met je huidige camera en je helpt om professioneel ogende video's te maken met de juiste lichtscenario's; dit is zeker een kijkje waard. Ik ben er zo van onder de indruk dat ik eigenlijk boos ben dat ik er niet eerder een had. Als deze recensie je al heeft geholpen; markeer het als nuttig! Bedankt!
30-08-2020