6W mini-invullicht LED full colour RGB, ingebouwde 2000mah oplaadbare batterij

Model: GW51.0065

• 32.99
Algemene beoordeling 5   60
5
Mooi licht voor foto's en video.
Het licht zelf is precies zoals je zou verwachten van deze moderne LED-lampen. Het is krachtig, variabel en biedt veel aanpassingsmogelijkheden, maar dat is moeilijker op de lamp zelf. De app maakt het je makkelijk en je kunt twee presets instellen zodat je makkelijk van de ene soort verlichting naar de andere kunt schakelen.Zelfs op laag vermogen geeft hij een mooie hoeveelheid licht en is het ideaal als vulling als je video/vloggen. Op zijn helderst is het waarschijnlijk zo goed als goed voor een hoofdlamp, maar de grootte maakt het een beetje hard. Als je het diffuus maakt om het zachter te maken, is het misschien niet genoeg als hoofdlamp. Maar als je het als vul-/accentlicht gebruikt, is het geweldig en voor dit specifieke licht voelt het kleine statiefadapter-ding een stuk steviger aan dan sommige I' heb gehad. Het is nog steeds van plastic, maar het voelt niet alsof het binnen 2 minuten aan stukken zal vallen. Het heeft een magneetadsorptie-ontwerp aan de achterkant, adsorbeert op de meeste metalen oppervlakken, stelt de scène gemakkelijk in. Mini zakformaat, lichtgewicht, draagbaar fotografielicht, waardoor het maken van video's eenvoudiger wordt. Als rgb led-lamp is het ideaal voor selfie, vlog, stilleven, feestverlichting, portret, kinderfotografie en youtube-video. De scènemodi klinken altijd leuk, maar ik heb nog geen echt nuttig voor hen. Als ik een korte film zou maken en het uiterlijk van politielichten nodig had, zouden ze misschien handig zijn, maar voor de meeste mensen denk ik dat je een paar keer met de scènes zou spelen en ze daarna nooit meer zou gebruiken. De verschillende beschikbare kleurtemperaturen, inclusief de RGB-modi zijn handig als je een achtergrond een bepaalde uitstraling (koud/warm) wilt geven. Dat kan een opname of video oplichten en het er veel professioneler uit laten zien. Dus hoewel ik dat niet doe t denk dat dit licht perfect is, het is erg goed. Het liefst zou ik alle verschillende standen heel gemakkelijk direct op het licht kunnen instellen in plaats van via de app, maar wie heeft er tegenwoordig niet altijd zijn telefoon bij zich? Waarschijnlijk geen groot ongemak.
06-01-2021