2-Cam Kit 2K draadloos beveiligingscamerasysteem met 180 dagen batterijduur, AI menselijke detectie, helder nachtzicht, IP66 weerbestendig (EU-stekker)

Model: GW50.0046EU

• 179.99
Algemene beoordeling 4.8   26
5
Geweldige beeldkwaliteit en functies voor de prijs
Ik heb deze camera's gekocht als aanvulling op een vast bekabeld systeem. Ik had geen hoge verwachtingen, maar na het experimenteren met de camera's binnenshuis heb ik ze snel buiten ingezet. Bij de installatie is het basisstation hard aangesloten op de router. Eén camera bevindt zich aan de andere kant van het huis (bakstenen buitenkant) en ontvangt een signaal van 43% op ongeveer 75' afstand inclusief 3 binnenmuren. De andere is veel dichterbij en het signaal is 90%. De installatie was een makkie, de beeldkwaliteit is overdag geweldig en 's nachts redelijk goed. Bij veel camera's krijg je problemen waarbij de IR-LED's een te hoge intensiteit hebben en gezichten van mensen allemaal highlights zijn zonder veel contrast. Deze camera's lijken Smart IR-functionaliteit te hebben, waarbij ze op basis van de algehele belichting het LED-vermogen aanpassen dat goede beelden oplevert met mensen en bewegende onderwerpen erin. De meldingen werken prima (iOS), en soms moet je handmatig naar de "Afspelen"-functie van een camera gaan om de beelden te zien waarover je op de hoogte bent gesteld. De menselijke detectie is geweldig (één camera is hoog boven een deuropening gemonteerd) en zelfs onder die hoek kan hij mensen detecteren die de trap beneden opgaan. De levensduur van de batterij was geweldig (na 3 weken nog steeds meer dan 90%), maar YMMV, als je deze camera's monteert in gebieden met veel verkeer met veel beweging, zullen ze de hele tijd triggeren en opnemen en dat zal waarschijnlijk meer batterij opslokken . Ik vind het fijn dat ik me niet hoef te abonneren op cloudopslag en dat ik een uithoudingskaart van 128 GB in het basisstation heb. De klantenservice was ruim boven het gemiddelde, de uitwisselingen gebeuren binnen het berichtencentrum in de app en de reacties zijn snel en ze kennen de technische details van het systeem. Een van mijn camera's had rode/groene/blauwe lijnen en nadat de probleemoplossing als defect werd gediagnosticeerd, werd er binnen 3 dagen snel een vervangend exemplaar verzonden en ontvangen. Al met al is dit een keurig systeem met een geweldige beeldkwaliteit, een goede batterijduur en uitstekende detectiemogelijkheden. De tijd zal leren of de camera's het volhouden bij slecht regenachtig weer, de mijne zijn onder dekking op de veranda's gemonteerd.
15-03-2022