2-Cam Kit 2K draadloos beveiligingscamerasysteem met 180 dagen batterijduur, AI menselijke detectie, helder nachtzicht, IP66 weerbestendig (EU-stekker)

Model: GW50.0046EU

• 179.99
Algemene beoordeling 4.8   26
4
Defecte app of camera?
Ik update mijn recensie om een ​​paar redenen van twee naar vier sterren. Het bedrijf nam contact met me op nadat ik mijn recensie had geschreven en hielp me met mijn problemen. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk. Ik heb nu al mijn LaView-camera's in de lucht en werk met Alexa. Ik kan ze bekijken in de app of vanaf elk Alexa-apparaat met een scherm inclusief mijn Echo-show 5. De basis van dit apparaat helpt om het wifi-signaal uit te breiden, zodat ik deze camera's verder van de router kan plaatsen dan normale beveiliging camera's. Dit is erg handig omdat er verschillende plaatsen rond het huis en gebouwen zijn die ik wil beveiligen. Ik heb ze nog niet lang genoeg gehad om te zien hoe lang de batterij meegaat, maar de batterijmeter is na enkele weken nauwelijks verschoven. Ik heb twee verschillende LaView-buitencamera's, een set van twee met voet en een iets grotere camera zonder voet eenheid. Ze werken allemaal prima voor mijn behoeften. Ik zal mijn setup in de nabije toekomst uitbreiden en ik zal zeker meer LaView-camera's kopen. Ik ben misschien wat overhaast geweest met mijn oorspronkelijke recensie omdat ik weinig geduld heb.------------ -------------------------------------------------- ------------------Originele recensie... Ik wilde deze opzet heel graag hebben, vooral voor de prijs. Nu weet ik waarom het half afgeprijsd was. Ik heb verschillende versies van de LaView-camera's tegelijkertijd gekocht, zowel binnen als buiten. Ik wilde één app gebruiken voor alle beveiligingscamera's. Ik kreeg alles heel gemakkelijk werkend, behalve deze groep. De basis zou aansluiten op de app en de camera's aangesloten op de basis, maar ik kon nooit een video krijgen om op de app te verschijnen van deze twee camera's. Ik weet dat deze alleen werken op 2. 4ghz dus ik probeerde twee routers zonder enig geluk. Ik heb geprobeerd ze draadloos te verbinden met hetzelfde resultaat. Ik heb geprobeerd hun steungroep te bereiken, maar ze werken alleen bepaalde uren met de mogelijkheid om een ​​bericht achter te laten en ze zouden binnen 24 uur contact met je opnemen. Meer dan 48 uur later heb ik nog niets gehoord. Dus ik ben deze set aan het inpakken en terugbrengen. Ik heb ook een van hun iets grotere buitencamera's, dus ik zal er twee kopen omdat ik weet dat ze werken.
30-12-2021