Hohem iSteady V2 Witte Gimbal-stabilisator voor smartphones met AI-trackingsensor, 3-assige lichtgewicht opvouwbare telefoonstabilisator met initiële time-lapse voor iPhone 12 Pro Max/11 Samsung-telefoon Video vlog-opnamen maken

Model: GW46.0016

• 109.99
Algemene beoordeling 4.8   13
5
Niet compatibel met mijn telefoon
Natuurlijk adverteren ze dat face-tracking niet afhankelijk is van een app en dat je vrij bent om alles te gebruiken, maar ik vind het verschrikkelijk dat ze je dwingen hun app te downloaden en registratie is verplicht om zelfs maar eerst te kunnen gebruik de gimbal. Dat is een groot minpunt. Ik heb eerder Hohem-gimbals gebruikt en ik denk dat ze behoorlijk zijn als het gaat om het gebruik met smartphones; deze nieuwe versie met face-tracking intrigeerde me echt, dus ik besloot het eens te proberen. Je moet in een goed verlichte ruimte zijn om te blijven volgen. U moet een OK-teken met uw hand maken om het in te schakelen. Als u het duim omhoog-gebaar naar rechts maakt, gaat de camera mechanisch in de portretmodus. Het is best cool, maar het is vervelend als je schakelt tussen portret / landschap, het volgen verliest en je het OK-symbool opnieuw moet doen. Ik had liever gehad dat ze het gebaar met één hand hadden gemaakt in plaats van met twee. Al deze Ai-trackingproducten lijken nu de markt te overspoelen. Als je niet echt om de gimbal geeft, en meer geïnteresseerd bent in het trackinggedeelte, is de "OBSBOT Me" een veel beter product (als je ook geen portret- / landschapsoriëntatie nodig hebt). Aanvankelijk was ik onder de indruk door deze technologie (en ik ben een enorme gadget-geek), is het helemaal geen gimmick, maar na het uitproberen van de OBSBot Me is de Ai-tracking van dat product zoveel beter en dat doen ze niet vereisen belachelijke app / registratie om het meteen te gebruiken.
30-09-2021